Friday, April 13, 2012

#%CINTA$!#

Luangkan masa untuk berfikir kerana ia sumber kekuatan
Luangkan masa untuk bermain kerana ia untuk zaman remaja
Luangkan masa untuk bercinta dan dicintai kerana ia anugerah tuhan
Luangkan masa untuk memberi kerana ia kurangkan sifat pentingkan diri
Luangkan masa untuk beramal jariah kerana ia jalan ke syurga

                                  kenapa aq bold kan ayat tu?sebab perlu ke kita bercinta di usia remaja.Rasa macam x perlu je kan menyusah kan kepala otak!CINTA -perasaan yang amatlah bernilai bagi orang yang tahu menghargainya.aku??
di hadapan orang yang kita suka kita susah nak bercakap dengan dia??betul ke?
ok korang mesti x fahamkan?
aku seorang yang x tau apa2 mengenai cinta yang aku tau cinta monyet-(cinta yang x sampai ke mana pon.)
Aku x pernah bercinta selama aku berumur 15 tahun ni n aku memang x nak bercinta.Tapi??aku x tau nak terang macam mane?
Aku ada tersuka kat someone ni...(seorang lelaki yang bukan mahram aq)
then,aq selalu x tentu arah bila depan dia
aq selalu blur kalau dia bercakap sebab aq x tau nak kata apa bila cakap ngan dia
-aq dah x sembang ngan dia selama 2 tahun.kitaorang bercakap benda penting je.believe it!!
aq boleh cakap ngan dia kalau dia tanya je.kalau x jangan harap
aq selalu termimpi pasal dia*padahal aq x nak pon*
kadang2 aq terlepas sebut nama dia-macam hari tu kat kelas aq nak panggil orang lain sekali terssebut nama dia memang segan tahap tak ingat
dia pandang aq lain macam je waktu tu==^.^
then,cikgu selalu kaitkan aq ngan dia n kalau nak tanye pasal dia je mesti nampak aq 
budak yang nak suruh aq tolong kirim salam pon nampak aq je la yang nak kene jadi posmen x bergaji
-macam pelik dalam ramai ramai budak kelas aku tu mesti aq je yang kene
aq x faham apa maksud perasaan ni?sebab aq x pernah rasa perasaan yang sama macam perasaan yang ada sekarang..muka pelik =,=

No comments:

Post a Comment